BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 28 ianuarie 2011

Dear hairy friend

Draga prietene pletos,care simti nevoia sa fi ridicat in slavi,voi incepe prin a-ti spune ca esti o persoana rara si unul dintre cei mai bine crescuti baieti pe care i-am cunoscut vreodata. Contrar a ce crezi tu,sunt rari baietii care le fac cinste fetelor si le conduc pana acasa din proprie initiativa indiferent daca sunt iubitele,prietenele sau colegele lor asadar sincere felicitari din partea mea. (mai ai totusi de lucrat la punctualitate :-L)
In al doilea rand esti amuzant.Esti al naibii de amuzant.Umorul tau ironic ma poate face sa rad oricand,oricat de suparata as fi.
Eu: voi baietii sunteti enervanti
Eu: in simplitatea voastra ma depasiti
Hairy: voi fetele sunteti ciudate
Hairy: in complexitatea voastra ma zapaciti
Genial :))
Nu stiu cat crezi asta despre tine insa esti un tip destept. Lasand la o parte lenea si dezinteresul pentru scoala mai exact pentru cateva materii :)) pot spune ca esti inteligent si imi place asta pentru ca putem purta discutii interminabile fara sa stau sa-ti explic fiecare gluma mai subtila sau sa-ti fac desene pentru tot ce vreau sa spun. A da si la inteligenta se mai adauga si momente de profunzime,rare e drept chiar foarte rare dar hei mereu ma iau prin surprindere.
Si si si partea cea mai buna am pastrat-o pentru final. Sa stii ca esti un prieten excelent si imi pare bine ca am avut ocazia sa-ti fiu prietena. Te pricepi sa asculti problemele cuiva si chiar daca nu dai sfaturi demne de un psiholog ma faci mereu sa ma simt mai bine. Dar cel mai mult apreciez faptul ca ai incredere in mine cand nici macar eu n-am.Mi-ai ridicat moralul de multe ori si m-ai ajutat sa fiu mai optimista desi sunt o pesimista convinsa asa ca iti multumesc pentru asta si iti multumesc ca imi esti alaturi :).
Si cu asta am incheiat.Consider ca te-am ridicat in slavi destul si oricum nu mai am alte idei :)).


Pentru cei care se intreaba ce dracu m-a apucat de am dedicat un post plin de laude cuiva sa stiti ca a fost o provocare pe care am primit-o pentru ca am pierdut la pool :)),dar tot ce am zis mai sus e adevarat.

0 comentarii: