BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 11 ianuarie 2011

Romania....tara din lumea a treia

     Pentru inceput mentionez ca ascult muzica rock in special rock clasic Guns n Roses,Aerosmith,AC/DC etc. si ca orice rockerita respectabila am vrut sa nu lipseasca din garderoba mea vesnicele tricouri cu trupe si de asemenea sa imi alcatuiesc o colectie impresionanta de albume. Bun so far so good. Insa nu la putin dupa ce am decis sa-mi indeplinesc aceste vise marete am avut neplacerea se descopar din nou in ce tara de doi bani traim. Am ajuns la concluzia ca sa fi rocker in Romania este extrem de scump.
     In primul rand albumele care se gasesc la noi nu numai ca sunt relativ putine si rare ci sunt si foarte scumpe.Pentru a-ti face o colectie decenta trebuie sa scoti din buzunar milioane bune pe care eu ca si adolescenta nu-i am. Prin urmare nu pot decat sa ma limitez la minunata alocatie oferita de stat si sa-mi cumpar un album pe luna asta daca am norocul sa gasesc ceva in banii aia.

     In al doilea rand, ce ma enerveaza pe mine cel mai mult este lipsa tricourilor decente cu trupe in special a celor pentru fete :|. Nu am inteles nici pana la ora asta de ce toate tricourile cu trupe pe care le putem gasi in tara trebuie sa fie negre,lalai si cu un imprimeu care de multe ori lasa de dorit ca si calitate si imaginatie. Daca baietii se multumesc cu un asemenea tip de imbracaminte foarte bine insa mi se pare o porcarie ca fetele sa nu dispuna de aceeasi gama variata. Nu sufar cand vad pe strada o tipa imbracata all black cu un tricou lalai care o face sa para ca bagata intr-un sac. O sa critic si stilul de imbracaminte al celor care asculta rock insa il alt post.
      Asadar mi-am spus ca eu nu ma voi imbraca in acele tricouri lalai si am decis sa fac ceva singura.Prima tentativa a fost sa-mi imprim un tricou care recunosc a iesit acceptabil insa am dat 70 de lei in total iar tricoul nu este cine stie chiar lasa de dorit ca si calitate plus ca imprimeul este destul de lucios si fasaie ca o punga de supermarket. Prin urmare am trecut la planul B.Sa-mi comand din strainatate unde se gasesc tricouri din belsug toate marimile si formele pentru toate categoriile de varsta si de gen. Am fost placut surprinsa sa observ ca preturile acestora erau mult mai accesibile decat la noi in tara insa exact cand am vrut sa comand mi-a fost readus aminte in ce tara din lumea a treia traim.

We deliver to most major worldwide countries including:
Australia
Austria
Belgium
Canada
Croatia
Cyprus
Czech Republic
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Gibraltar Greece
Greenland
Hong Kong
Hungary
Iceland
Ireland
Italy
Japan
Latvia
Luxembourg
Malta
Monaco
Netherlands New Zealand
Norway
Poland
Portugal
Slovakia
Spain
Sweden
Switzerland
Turkey
UK
USA


     Islanda??? Cine poarta tricouri in Islanda? :| Ca de obicei in Romania nu poti sa gasesti nimic dar nici nu ai acces la altceva din afara. A da si tin sa mentionez ca aceasta situatie nu am intalnit-o doar pe site-ul de unde am copiat tarile de mai sus ci pe nenumarate pagini web.
      In concluzie fie ca traiesti in Africa fie ca traiesti in Romania e cam acelasi lucru. La noi totul ajunge mai tarziu sau deloc desi in mod ironic suntem situati in mijlocul emisferei nordice si n-avem nici o tara tocmai mica.

0 comentarii: