BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 5 ianuarie 2011

Rezolutii pentru 2011

Avand in vedere ca am trecut in 2011 an m-am gandit sa fac o lista cu o parte din lucrurile pe care mi-as dori sa le fac in acest an.

1. Sa fiu o persoana mai buna. (putin probabil sa-mi iasa dar nu strica sa incerc :D)
2. Sa-mi dau interesul mai mult la scoala.
3. Sa merg la toate concertele rock din acest an.
4. Sa ma decid la ce facultate vreau sa merg.
5. Sa-mi renovez camera.
6. Sa-mi iau chitara electrica si sa invat cel putin o melodie de la Guns n Roses cu tot cu solo.
7. Sa stau o zi intreaga in pat si sa ma dau jos doar cand am nevoie la baie.
8. Sa-mi fac piercing in ureche.
9. Sa plec cu trenul la Sibiu pentru o zi.
10. Sa nu mai fiu asa lenesa.
11. Sa fiu mai punctuala.
12.  Sa cant la chitara in fata mai multor persoane fara sa ma emotionez.
13. Sa ma indragostesc.
14. Sa am mai multa incredere in mine.
15. Sa citesc biografiile artistilor mei preferati.
16. Sa-mi fac o colectie impresionanta de albume.
17. Sa-mi iau un caine.
18. Sa beau 4l de Cola intr-o singura zi.
19. Sa fiu in stare sa scriu in hiragana.
20. Sa fumez tigari Blackstone cherry.
21. Sa merg in toate cafenelele de pe Lipscani.
22. Sa-mi iau un parfurm de la Chanel.
23. Sa ma apuc de fotografie.


0 comentarii: